Feagaiga Tuai

Feagaiga Fou

2 Samuelu 23:9-17 O LE TUSI PA'IA - Ekalesia Katoliko Roma (RSCB)

9. E aupito ane i ai o Eleasaro le atali‘i o Toto, le atali‘i o Aoki, sa i le ‘au toa e to‘atolu fa‘atasi ma Tavita, ‘ina ‘ua latou fāifai ‘iā Filisitia sa fa‘apotopotoina i lea mea i le tau‘a, a ‘ua ō a‘e tagata o Isaraelu;

10. o ia lava na tu ma fasi ‘iā Filisitia, ‘ua o‘o ‘ina ‘ua gase lona lima, ma ‘ua pipi‘i lona lima ma le pelu; ‘ua faia lava e le ALI‘I le fa‘aolataga tele i lea aso; ‘ua fo‘i atu le nu‘u o mulimuli ‘iā te ia na ona vete.

11. E aupito ane ‘iā te ia o Sama le atali‘i o Aka le Arari; sa fa‘apotopoto Filisitia i le ‘au, sa i ai le fasi fanua ‘ua lilo i atasema; na sōsōla ai le nu‘u i luma o Filisitia.

12. Na tu o ia i totonu o le fanua, ma na fa‘asaoina ai ma na fasi ‘iā Filisitia; ‘ua faia fo‘i e le ALI‘I le fa‘aolataga tele.

13. Na ō ifo fo‘i le to‘atolu mai le to‘atolugafulu o ē ‘ua sili, ‘ua o‘o atu i ona po o le seleselegāsaito ‘iā Tavita i le ana i Atulama; a ‘ua tolauapi le ‘au a Filisitia i le vanu o sa Rafā.

14. O ona po ia sa nofo ‘olo ai Tavita; a o le leoleoga o Filisitia sa i Peteleema ia.

15. ‘Ona mana‘o ai lea o Tavita, ‘ua fa‘apea, “Tā fia inu vai o le vai‘eli i Peteleema o lo‘o i le faitoto‘a!”

16. ‘Ona sofaia lea e nei toa e to‘atolu i le togālauapi a Filisitia, ma latou utu vai mai le vai‘eli i Peteleema ‘ua i le faitoto‘a; ‘ua ‘ava‘e ai ma ‘aumai ‘iā Tavita, a ‘ua lē mafai o ia ‘ona inu ai, a ‘ua liligi atu i le ALI‘I;

17. ‘ua fai ane o ia, “Le ALI‘I e, ‘ia mamao ‘iā te a‘u ‘ona faia o lenei mea; e lē o le toto ‘ea lenei o nei tagata, na latou ō tōa‘i i ai?” E lē mafai ‘iā te ia ‘ona inu ai.O mea ia na faia e nei toa e to‘atolu.

Faitau le mataupu e atoatoa 2 Samuelu 23